Żywotnośc Turbosprężarki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cube
    Drive
    • 2007
    • 61

    #51
    z tego co wiem k03s jest chlodzona (i smarowana) tylko olejem silnikowym... co moze wydawac sie dziwne, ale biorac pod uwage temperature jej pracy (blisko 900C) jest jak najbardziej zrozumiale.

    Komentarz

    • wojciech_
      Ambiente
      • 2008
      • 164

      #52
      A wiecie jak to moze jest "statystycznie"? Czy w wiekszosci awarie turbo koncza sie jakimis wiekszymi problemami?? Czy turbo u kresu swojego zywota daje w jakis sposob o sobie znac, tak zeby mozna bylo to zauwazyc i w pore usunac awarie?

      Komentarz

      • Perfee
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2005
        • 179

        #53
        A mi turbina padła po 75 k. Masters powiedział, że w normie... więc luzik. Ale kłopotów z tym trochę było. Zobaczymy ile nowa pokręci :diabelski_usmiech
        Perfee
        149 KM / 313 Nm by Masters Tuning

        Komentarz

        • rekin
          Rider
          • 2008
          • 398

          #54
          Zamieszczone przez wojciech_
          A wiecie jak to moze jest "statystycznie"? Czy w wiekszosci awarie turbo koncza sie jakimis wiekszymi problemami?? Czy turbo u kresu swojego zywota daje w jakis sposob o sobie znac, tak zeby mozna bylo to zauwazyc i w pore usunac awarie?
          jak T daje znać to już jest po ptakach
          W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #55
            Zamieszczone przez PILU
            Ja mam znajomego który ma Octavke 19TDI 90Km który ma 300 tys przejechane i turbiny nie wymieniał
            Bo to pewnie AGR silnik a ta turbina jest naprawde gniotsa nie łamiotsa, sam mam 330 tyś i śmiga i silnik jest z Boxem chiptronika.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #56
              Zamieszczone przez daneczek76
              Bo to pewnie AGR silnik a ta turbina jest naprawde gniotsa nie łamiotsa
              no i nie jest vnt przede wszystkim
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • Andja
                Rider
                • 2006
                • 596

                #57
                tak jak pisze Cube, nie przejmować się tylko jeździć.

                to tylko urządzenie które ma prawo sie popsuć.

                ja na swoim ATD-ku (FI) mam nalatane prawie 190 kkm w tym prawie 30kk na wirusie i jak narazie jest OK

                PS: kumplowi pare dni wstecz poszła pompa w astrze II w silniku 2.0 dti. koszt regeneracji + robocizna ok. 3000-3500 PLN, przelot ze 160kkm

                Komentarz

                • lookash_
                  Rider
                  • 2009
                  • 302

                  #58
                  Moim zdaniem nie ma co się zadręczać, czy ktoś martwi za ile TV Wam się zepsuje. Sprzęt jak każdy z czasem musi odmówić posłuszeństwa byle nie popadać w paranoje. Są objawy to naprawiam, nie ma to nie ruszam. Jak w miarę dbam na tyle ile potrafię to pochodzi.
                  Czarny Szkodnik

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #59
                    Zamieszczone przez szkoda
                    no i nie jest vnt przede wszystkim
                    exactly - jak to mówili starożytni rosjanie.
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • jackal79
                      Drive
                      • 2008
                      • 62

                      #60
                      A ja Napisze tak :P

                      2.0 tdi 50 tys km wymiana turbiny bo swist byl zbyt glosny a teraz juz mam 60 tys z hakiem i tez juz ja slychac a co ciekwe dbam o nia jak o jajko ... niech to mi ktos wyjasni ASO dalo nowa i juz swistaaaaaaa aaaaaa ciekawe czy regenerowali czy dali nowa hmmm

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #61
                        jackal79, Bo program jest za ostry :lol: Trzeba wsadzic duza loche i nie bedzie problemu :idea:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • zurcio
                          RS
                          • 2008
                          • 2046

                          #62
                          Zamieszczone przez jackal79
                          2.0 tdi 50 tys km wymiana turbiny bo swist byl zbyt glosny
                          Ale za to jak ładnie świszczy :diabelski_usmiech
                          Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #63
                            Zamieszczone przez zurcio
                            Zamieszczone przez jackal79
                            2.0 tdi 50 tys km wymiana turbiny bo swist byl zbyt glosny
                            Ale za to jak ładnie świszczy :diabelski_usmiech
                            Poprzednia wyla jak karetka, wiec do zdrowych nie nalezala.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • jackal79
                              Drive
                              • 2008
                              • 62

                              #64
                              ale ten swist jest ciut inny jak poprzedni i w innym zakresie

                              Komentarz

                              • AdamB
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 8044
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                #65
                                jackal79, jak się coś kręci to musi hałasować. W moim bxe coś wyje ala karetka w przedziale od 1200 do 1700 obr.min i przez pierwsze chwile jazdy. Potem jest normalnie.
                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                Komentarz

                                • zurcio
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 2046

                                  #66
                                  Zamieszczone przez AdamB
                                  W moim bxe coś wyje ala karetka w przedziale od 1200 do 1700 obr.min i przez pierwsze chwile jazdy. Potem jest normalnie.
                                  Nie wiem jak jest w 2.0 ale w 1.9 to jest norma - zwłaszcza na zimnym silniku.
                                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                                  Komentarz

                                  • jackal79
                                    Drive
                                    • 2008
                                    • 62

                                    #67
                                    no tak ale jak mi wgrali oprogramowanie te co mialem wczesniej na nowa turbine to byla cisza zastanawiam sie czy sobie tlumika nie zmienic :P na jakis ulter
                                    Producent tłumików sportowych Ulter Sport. Sprawdź naszą ofertę i kupuj produkty bezpośrednio od producenta.


                                    jeszcze mysle o zmianie cyklu wymiany oleju bo mam ten automatyczny wedle wskazan komputera moze to tez ma jakis wplyw hmmm ale 60 tys km i 2 turbiny ?

                                    [ Dodano: Nie 15 Lut, 09 22:18 ]
                                    i jak ja mam jechac do ASO i im wytlumaczyc iz po 10 tys swiszczy heheh ale co ciekawe ten odglos slychac od tylu z tlumika moze jak bedzie bardziej sportowy to bedzie lepiej

                                    Komentarz

                                    • AdamB
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 8044
                                      • Octavia IV (NX3)
                                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                      #68
                                      Zamieszczone przez zurcio
                                      Zamieszczone przez AdamB
                                      W moim bxe coś wyje ala karetka w przedziale od 1200 do 1700 obr.min i przez pierwsze chwile jazdy. Potem jest normalnie.
                                      Nie wiem jak jest w 2.0 ale w 1.9 to jest norma - zwłaszcza na zimnym silniku.
                                      A o tym nie wiedziałem.
                                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                      Komentarz

                                      • jackal79
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 62

                                        #69
                                        kurde bym musial posluchac innej to bym mial punkt odniesienia

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratoRS
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #70
                                          jackal79, Z tylu od strony tlumika to jest normalne, znaczy ze wydech jest jeszcze nie zatkany :twisted:

                                          Co sie martwisz, jak sie wydmucha to wsadza nastepna
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • rkb
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 2152
                                            • Rapid Spaceback (NH1)
                                            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                            #71
                                            jak chodzi to musi gwizdac.... u mnie jak sie wcisnie pedal w podloge to jest milutki swist, ale przy tym przyspieszeniu nie mam czasu sie koncentrowac na tym
                                            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                            Komentarz

                                            • S3 CHRIS
                                              Elegance
                                              • 2006
                                              • 979
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #72
                                              u mnie jak dotychcasz to jest 1 turbina = 1 sezon na sezon robie do 20 tys ale turbiny działaja w bardzo cięzkich warunkach
                                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                              Komentarz

                                              • Polska77
                                                Ambiente
                                                • 2009
                                                • 166

                                                #73
                                                Proszę o pomocy.

                                                Ostatnio zauważyłem że w moim , 1.8T AUQ gdy mocno pocisnę po jakimś czasie praca turbiny staje się dosyć głośna. Chodzi o to, że słychać taki świst jakby gdzieś uciekało powietrze. Nie wiem czy dobrze to opisałem, odgłos jest bardzo podobny do tego jaki słychać przy np. przedmuchiwaniu czegoś sprężonym powietrzem. Miał może ktoś z was taka sytuację?? Może to normalne przy 1.8 T??
                                                Octavia RS 1.8 T

                                                Komentarz

                                                • rkb
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 2152
                                                  • Rapid Spaceback (NH1)
                                                  • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                                  #74
                                                  moc nie spada? komp nie wywala bkedu ?
                                                  Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                                  Komentarz

                                                  • S3 CHRIS
                                                    Elegance
                                                    • 2006
                                                    • 979
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    #75
                                                    trzebabyło by to słyszec najlepiej podjedz na jakis spot i koledzi Ci powiedzą czy tak ma byc czy nie, czy samochód wtedy traci moc?
                                                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...